Všeobecné obchodné podmienky

1.Akým spôsobom sa dá u nás objednávať?

Objednávky berieme výlučne na našom e-shope a to cez nákupný košík.

Keď máte s tým problém pre pomoc môžete zavolať na číslo: 0907 100 377


 

2. Je možné si prevziať tovar osobne?

Je to možné a to na našich prevádzkach:

K&A Fashion

Šahy:

Hl.Námestie 30.

Šahy 93601

Štúrovo:

Hasičská 2.

Štúrovo 94301

Želiezovce:

SNP 5.

Želiezovce 93701

3. Ako rýchlo bude objednávka doručená?

Tovar vám bude doručený do 2-4 pracovných dní od potvrdenia objednávky ,vo väčšine prípadoch to máte u vás od odoslaní objednávky do 2pracovnýchdní. V prípade, že nastane nejaký problém, okamžite vás budeme kontaktovať. Po odoslaní balíka Vám pošleme oznámenie formou SMS správy, preto Vás prosíme o zadávanie tel.čísla správne.(My Vás otravovať zbytočnými telefonátmi nebudeme). Posielame všetko 1.Triedou poštou takže keď na pošte sa nestane chyba, tak ďalší deň je balík u Vás na pošte.

Nezodpovedáme za oneskorenie dodávky tovaru spôsobenej poštou.

Prosíme zákazníkov, aby si na svojej pošte kontrolovali doručenie objednaných balíkov. Bohužiaľ nie vždy dostanete do schránky oznámenie. Nedoručenie oznámenia nie je ale spôsobené našou chybou. Balík vám vydajú aj podľa podacieho čísla, keď potrebujete podacie číslo tak zavolajte na číslo 0907 100 377 a následne Vám to pošleme formou SMS


 

4. Akým spôsobom mi bude doručená objednávka a aký je poplatok za dopravu?

Cena platí vždy na celý balík(aj keď je viac vecí v balíku)

4.1.Poštou I. Trieda na dobierku za cenu 3 €. (v rámci SR)Najrýchlejšie sa dostanete k tovaru ,keď to objednáte na dobierku.V tomto prípade vám to posielame ihneď alebo ďalší pracovný deň prvou triedou poštou(čiže od odoslania do 24 hodín vám to pošta doručí).

4.2.Poštou, platba vopred(údaje ku platbe vám budú odoslané na mail) Poštovné pri tomto spôsobe platby je 2 €.(V tomto prípade vám posielame predfaktúru nasledujúci pracovný deň,a balík vám pošleme až keď nám prídu peniaze na účet).

4.3.Osobný odber na adrese našej prevádzky 0 €.(pošleme vám SMS že od kedy si to môžete vyzdvihnúť,trvá to cca.2-3 pracovné dni) Nezabudnite si vybrať mesto v ktorom si to prajete prevziať!

Nové pravidlá pre osobný odber:

Od 1.augusta 2016 pre zákazníkov ktorí objednali na stránke www.welovefashion.sk na osobný odber a z posledných 3 objednávok nekúpili aspoň polovicu objednaných vecí, ďalej nebudeme posielať objednávky.

Žiaľ ,ale niektoré zákazníčky pravidelne objednávajú len aby sa nato pozreli, chcú vidieť farbu alebo z rôznych dôvodov ktoré nesúvisia s tým že by to fakt mali záujem si kúpiť. Naše pracovníčky denne pracujú na tom aby sme boli vždy lepší, a osobný odber nám zaberie v priemere denne 3 hodín roboty lebo z objednaných vecí sa vráti skoro 90%. Objednávky treba pripraviť, zabaliť, vytlačiť faktúru, poslať zákazníčke mail a sms správu. Ak sa to vráti tak je to ďalšia robota s vrátením produktu na stránku. Nehovoriac o tom že by si tie veci mohli kúpiť zákazníci ktorý majú záujem fakt nakupovať.

Samozrejme nikoho sme s tým nechceli uraziť. Ak objednávate pravidelne na osobný odber a vyššie napísané riadky sa Vás netýkajú, tak Vám ďakujeme že ste našou zákazníčkou :-)

Za pochopenie ďakujeme!

4.4.Kuriér GLS na dobierku 4€ Poštovné a balné za prepravu kuriérom na dobierku (v rámci SR). Pri objednaní v prac.deň do 14,00 je balík u vás nasledujúci prac. deň. Kuriér vás bude kontaktovať formou sms správy kedy doručí zásielku

4.5.Kuriér GLS platbou vopred 3€ Poštovné a balné za prepravu kuriérom pri platbe vopred (v rámci SR). Po objednaní Vám pošleme na mail predfaktúru, balík u vás ďalší prac.deň od prijatia platby). Kuriér vás bude kontaktovať formou sms správy kedy doručí zasielku

5. Je možné tovar vymeniť alebo vrátiť?

Tovar môžete samozrejme vrátiť bez udania dôvodu do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky. Preferujeme vrátenie tovaru z dôvodu jednoduchosti(čiže Vám vrátime peniaze),keď chcete objednať iný produkt na miesto tej, ktorú nám posielate späť môžete to objednať ako novú objednávku(pri výmene napíšte prosím do novej objednávky v pokladni ,že si to objednávate na výmenu). Tovar ktorý chcete vrátiť nám pošlite späť ako listovú zásielku doporučene(Keď je to ťažšie ako 2Kg ta ako balík),do balíka pribaľte kópiu alebo originál faktúry a napíšte na faktúru vaše tel. číslo + číslo účtu(v prípade že je to na výmenu ,tak prosím napíšte ešte na tú faktúru že je to na výmenu). Neposielajte nám veci späť na dobierku ,lebo dobierku neprevezmeme!!! Po prevzatí zásielky Vám peniaze pošleme na účet do 20 pracovných dní(zákonná lehota je 20 dní,my posielame týždenne peniaze pre zákazníkov, takže bežne to trvá do 7 dní kým máte peniaze vrátené) . Samozrejme tovar nemôže byť nosený a musí byť v pôvodnom stave.  Pri výmene platí poštovné zákazník!  

Adresa na posielanie tovaru k výmene alebo k vráteniu: K&A fashion SNP76/25 Želiezovce 93701.

POZOR! NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤ / VYMENIŤ: - bižutériu-plavky a spodné prádlo (z hygienických dôvodov) máte tak istotu, že tovar nebol pred vami žiadnou osobou skúšaný...


 

6,Neprebratie tovaru

V prípade, že kupujúci z akýchkoľvek dôvodov zásielku neprevezme, je takéto konanie považované za porušenie kúpno predajného vzťahu medzi kupujúcim a predávajúcim, za čo si vyhradzujeme právo žiadať úhradu výdavkov spojených s vybavovaním objednávky. Ak kupujúci má o tovar naďalej záujem, je možné opätovné zaslanie, ale len v prípade, že kupujúci súhlasí s uhradením poštových nákladov za predošlú vrátenú zásielku. Ak kupujúci nejaví o tovar záujem ,tak ďalšiu objednávku mu pošleme už len na predfaktúru čiže platbou vopred.


 

7. Ako zistím, ktorú veľkosť tovaru máte skladom?

Po kliknutí na produkt sú dostupné veľkosti uvedené v popise tovaru.


 

8. Aké sú to veľkosti " S/M, M/L " a podobne ? 

Veľkosť medzi "S/M, M/L, L/XL" je veľkosť medzi S-kom a M-kom a podobne. Neznamená to, že dostupné je aj "S" aj "M", ale uvádza sa to ako jedna veľkosť. "UNI" znamená univerzálna, čiže jedna veľkosť.

8.1 Farby

Pozor farby sa môžu lísiť o odtieň od farby ktorú vidíte na fotke! Vždy fotíme ten istý tovar ,čo máme aj na sklade, čiže nemôže sa stať že Vám posielame inú farbu ako čo bolo fotené. Farby na obrázku ,ale môžu trošku klamať z rôznych dôvodov, napr. nastavenie monitora ,alebo farieb mobilného telefónu na ktorom to pozeráte. Niekedy aj viac farieb na fotke môžu skresliť odtiene pri fotení. Určite ,ale robíme všetko preto aby farby na fotke boli vždy presne také ako reálne sú.


 

9. Reklamácie a záruka

Prípadné reklamácie vybavíme k spokojnosti kupujúceho individuálnou dohodou v súlade s platným právnym poriadkom.

Na dodaný tovar je kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov od doby prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nešetrným a nesprávnym používaním výrobku, a prirodzeným opotrebením, nesprávnym či nadmerným používaním alebo po uplynutí doby životnosti tovaru. Predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré kupujúci spôsobil sám, o ktorých vedel pred prevzatím tovaru a na ktoré bola poskytnutá zľava z ceny tavaru.

Reklamáciu uplatňuje kupujúci písomne s priložením kópie dodacieho listu/faktúry a reklamovaného tovaru na adrese predávajúceho. Predávajúci je povinný reklamáciu riadne preveriť a rozhodnúť o jej vybavení najneskôr do 3 dní. Vybavenie reklamácie nesmie byť dlhšie ako 30 dní. Táto doba začne plynúť dňom doručenia reklamovaného tovaru predávajúcemu.

O prípadnej vade dodaného tovaru je kupujúci povinný informovať bezodkladne predávajúceho, ihneď po obdržaní zásielky .Za vady zapríčinené prepravcom nezodpovedáme. Na tovar sa vzťahuje záručná doba v zmysle platných právnych predpisov.

My Vám v prípade že sme vám poslali poškodený tovar alebo iný ako ste objednali pošleme peniaze späť(v tomto prípade aj vrátane nákladov na poštu)hneď ako k nám príde balík späť od Vás. Toto platí v prípade že je to jasné, že chyba bola na našej strane.

POZOR! Na fotkách môže byť v rozdiel v odtieňoch(oproti realite). Keď nie ste si isté vo farbe, môžete napísať do objednávky, že Vám pred odoslaním máme zavolať. Skúsime Vám pomôcť si to vyjasniť, či ste si objednali presne tú farbu, ktrorú chcete. V prípade že si to objednáte,ale je to o odtieň inšie, ako na fotke, tak zato žiaľ nezodpovedáme!

Ak chcete niečo reklamovať, tak nám zavolajte pred tým na číslo 0907 100 377.


 

10. Ako mám postupovať pri zabudnutom hesle?

Napíšte na info@welovefashion.ska identifikujte sa menom, priezviskom prípadne ďalším identifikačným znakom a heslo vám bude zaslané. Taktiež môžete využiť obnovu hesla v časti "prihlásenie", kde je prihlasovacia zóna a vyplníte tam svoj jeden údaj, ktorý ste zadali pri registrácii a obnove prebehne automaticky.


 

11. Čo robiť ak mám problém so zaregistrovaním alebo potrebujem riešenie iného problému?

Zavolajte na číslo 0907 100 377